Σελίδες

Μια Φλόγα είναι η ψυχή του ανθρώπου· ένα πύρινο πουλί, πηδάει από κλαρί σε κλαρί, από κεφάλι σε κεφάλι, και φωνάζει: "Δεν μπορώ να σταθώ, δεν μπορώ να καώ, κανένας δεν μπορεί να με σβήσει!" Δέντρο φωτιά γίνεται ολομεμιάς το Σύμπαντο. Ανάμεσα από τους καπνούς κι από τις φλόγες, αναπαμένος στην κορυφή της πυρκαγιάς, κρατώ αμόλευτο, δροσερό, γαλήνιο, τον καρπό της φωτιάς, το Φως...

~ΑΣΚΗΤΙΚΗ Ν. Καζαντζάκης~

Τα Παράθυρα... Κ. Καβάφης

Σ’ αυτές τες σκοτεινές κάμαρες, που περνώ μέρες βαρυές, επάνω κάτω τριγυρνώ για  νάβρω τα παράθυρα.— Όταν ανοίξει ένα παράθυρο θάναι π...

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Εγώ κι εσύ πάμε μαζί και μη φοβάσαι...

Για πάντα θα μείνω κοντά σου
για πάντα μαζί κι όπου βγει
θα είμαι εγώ η καρδιά σου
και ο χτύπος μου θα ‘σαι εσύ
Παρέα στου κόσμου τις στράτες
στα πλούτη στη φτώχεια μαζί
κι αν έχουνε τέλος οι αγάπες
για πάντα η δική μας θα ζει
Για πάντα θα μείνω κοντά σου
για πάντα μαζί κι όπου βγει
θα είμαι εγώ η καρδιά σου
κι ο χτύπος μου θα ΄σαι εσύ
Κι αν έρθει το τέλος του κόσμου
κι αν μείνουμε μόνοι στη γη
το χέρι σου μάτια μου δώσ’ μου
τα πάντα η αγάπη μπορεί
love | via Tumblr
********
********
Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης
Ερμηνεία: Γιάννης Πάριος