Σελίδες

Μια Φλόγα είναι η ψυχή του ανθρώπου· ένα πύρινο πουλί, πηδάει από κλαρί σε κλαρί, από κεφάλι σε κεφάλι, και φωνάζει: "Δεν μπορώ να σταθώ, δεν μπορώ να καώ, κανένας δεν μπορεί να με σβήσει!" Δέντρο φωτιά γίνεται ολομεμιάς το Σύμπαντο. Ανάμεσα από τους καπνούς κι από τις φλόγες, αναπαμένος στην κορυφή της πυρκαγιάς, κρατώ αμόλευτο, δροσερό, γαλήνιο, τον καρπό της φωτιάς, το Φως...

~ΑΣΚΗΤΙΚΗ Ν. Καζαντζάκης~

Τα Παράθυρα... Κ. Καβάφης

Σ’ αυτές τες σκοτεινές κάμαρες, που περνώ μέρες βαρυές, επάνω κάτω τριγυρνώ για  νάβρω τα παράθυρα.— Όταν ανοίξει ένα παράθυρο θάναι π...

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Η καρδιά μου

Η καρδιά μου χτυπά μόνο για σένα μόνο για σένα,
η καρδιά μου πονά και σε φωνάζει απεγνωσμένα...
Το σώμα μου απόψε ξεσπάει
κάθε μου κύτταρο σε ζητάει
παρακαλάει παρακαλάει
κοντά μου να 'ρθεις παρακαλάει

Πόσο μου λείπεις δεν το πιστεύω
μακριά σου κάθε λεπτό κινδυνεύω
και σε γυρεύω και σε γυρεύω
εσένα π' αγαπάω και λατρεύω

Η καρδιά μου χτυπά μόνο για σένα μόνο για σένα
η καρδιά μου πονά και σε φωνάζει απεγνωσμένα

Το σώμα απόψε δεν ανασαίνει
κι είναι στα δύο η ζωή μου κομμένη
πως με τρελαίνει πως με τρελαίνει
η απουσία σου με τρελαίνει

Ο χρόνος έπαψε να μετράει
και η μορφή σου με κυνηγάει
και σαν τυφώνας στριφογυρνάει
μες στο μυαλό μου στριφογυρνάει

Δεν υπάρχουν σχόλια: